Wciąż wiele firm za jedną z najlepszych opcji autoreklamy uważa kalendarze reklamowe. Zazwyczaj firmy drukują kilka rodzajów kalendarzy. Są to kalendarze książkowe, kalendarze ścienne oraz nabiurkowe. Zazwyczaj firmy wybierają opcję wyprodukowania kalendarzy, w których wszystkie mają identyczny layout. Oczywiście zawsze chcemy i robimy wszystko w tym kierunku aby wizerunek naszej firmy pozostawał spójny i co do tego nie mamy najmniejszych wątpliwości. Ponadto koszty stworzenia jednego layoutu będzie zdecydowanie niższy niż w przypadku stworzenia kilku wzorów. Dodatkowo kolejną kwestią pozostaje cena samej produkcji i druku kalendarzy reklamowych, bowiem w przypadku drukowania jednego wzoru będzie ona zadecydowanie niższa.
Jednak drukowanie kalendarzy w kilku wzorach ma również swoje plusy. Jest to rozwiązanie dość innowacyjne, na które decyduje się niewielu przedsiębiorców. Ale trzeba przyznać, że również ciekawe. Jednak my jako Polacy stawiamy na tradycyjne rozwiązania. Nasze kalendarze najczęściej są jednokolorowe i to w mocno stonowanych barwach. Firmy najczęściej wybierają kolor czarny bądź granatowy, uważając je za najbardziej eleganckie. A czasami może warto spróbować czegoś nowego i jeżeli prowadzimy firmę zajmującą się terenami zielonymi, umieśćmy na okładce jakiś ciekawy wzór czy zdjęcie ogrodu naszego autorstwa. Obecnie kalendarz przestaje być tylko kalendarzem, powinien wyróżniać się na tle innych materiałów reklamowych konkurencyjnych do naszej firm. Stwórzmy nawet kilka wzorów kalendarza, ale sprawmy by był nowoczesny, nowoczesny w sensie wyróżniający się. W ten sposób, aby klient czy osoba postronna, która po prostu widzi ten kalendarz, wiedziała co obejmuje nasza działalność. Ciekawe rozwiązania pozwolą na naprawdę dobry skutek jeżeli chodzi o promocję naszego przedsiębiorstwa. I czasami lepiej jest dopłacić te 50 groszy do ceny jednostkowej, niż otrzymać 20 groszy rabatu, który i tak nie przyniesie oczekiwanych skutków i rezultatów.

palado.pl/producent-druk-kalendarzy